Sayfalar

8 Ocak 2011 Cumartesi

nerden çıktı bu blog işi?

   eveeet sanırım yine tam olarak nasıl yapılacağını bilemediğim bir işe balıklama atlamış bulunmaktayım.. Ama iflah olmaz bi ''deneyelim bakalım. nolabilir kii?'' anlayışına sahip olan ben'im için çokta garipsenecek bi durum olmadığı da  su götürmeyecek bir gerçek. Neyse şimdi asıl soru ;nerden çıktı bu blog işi?
     Blog yazarlığına (adı cidden bu mu bilmiyorum,neyse) bulaşma olayım tamamen küçücük bi şehire kısılıp kaldığım,  yapmam gerekenlerden çok yapmak istediklerim için hayalden fazlasını kuramadığım ,ee biraz da boş vaktimin olduğu  şu günlerdeki uğraşacak, oyalayacak eğlendirecek iş arayışımdır! Başlangıçta blog okuması da oldukça eğlenceliydi ama yine önünü alamadığım içimdeki kızın ''bende yapmak istiyorumm!!'' feryatlarıyla başa çıkamayarak bu satırları yazmaya başlamış bulunuyorum... neyse bakalım başlamak işin yarısıdır derler, sahiden öyle mi bilmiyorum ama başlamış hatta başlangıç olarak bile bayaa yazmış biri olarak eğleceli  olabileceğini düşünüyorum.. şu yakamı bırakmayan çığırtkan kıza da sevgilerimi iletiyorum..
       hadi bakalım ilk yazım hayırlı olsun:)


NOT: yazıyı yazarken daha iyi hissetmeme yardımcı olan bu şarkıyı da yapabilirsem paylaşayım hadi:)
http://www.4shared.com/audio/FwD2c7aS/04_Coffee_Prince_OST_-_Go_Go_C.htm
 tahmin edin; YAPTIM:)

1 yorum:

  1. tatlım bnseni hiç yanlız bırakır mıyım dibine biterim biliyorsun:)

    YanıtlaSil