Sayfalar

27 Haziran 2011 Pazartesi

yine yasak yine yasak!

                                                      
  hep agresif oluyor son yazılarım ama gel de delirme!! ya bu sorunla karşılaşmaktan bıktım usandım!! duydunuz mu bilmiyorum ama rapidshare ve fileserve erişimleri engellenmiş yine.. yasak kelimesine oldum olası gıcığımdır.. ama artık son zamanlarda gıcıklığı bi yana bırak son derece sıradanlaşıp bıktırdı beni bu yasak durumu..
    ya youtube kapatıldığında tunnellerden bihaber ben bile gayet rahat giriş yapabiliyordum.. aynı şey megaupload içinde geçerli.. şimdi biz bu listeye rapidle filesrve de ekleyelim yani bu mu? sen yasakladın diye insanlar oraya ulaşamıyor değil, olanlar engellenebiliyor değil.ne diye boşu boşuna insanları geriyorsun? nedir senin derdin?

dediğim gibi istediğim dosyaya ulaşamadığımdan yazmıyorum bu yazıyı..
sadece..
çok saçma değil mi?

oof off!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder