Sayfalar

4 Ekim 2011 Salı

yaşasın yemek yemek!!

 UYARI: 
son derece acaip bir biyolojik saat uygulamasına geçtiğimiz için aşağıdaki satırlarda mantık, konu bütünlüğü ve uyumu aramamanızı rica ederiz.. başlıkla ilgili asıl yazı biraz daha aşağıdaki noktalı yerden hemen sonra başamaktadır, isteyen direkt ordan başlasın .. benden söylemesi :)
................


yorgunum, yorgunum, yorgunum!!  
feci halde yoğun olduğumdan şikayet edip durduğumun farkındayım ama  gerçekten çok yoruluyorum ben ya!!!!!
hatta bedenime ağır gelen yaşamım sonucunda beynim ara sıra tüm fonksiyonları bilinç altıma devredip beni sık sık yarı  yolda bırakabiliyor..

ee tabi bu durumda  benim bilinç altımda  pusuya yatmış bekleyen envai çeşit tepki, mimik, ses tonu en olmadık zaman ve yerlerde içimden fırlayıveriyor :s

''bi daha durakta bekle, ceza yazıyolar'' diyen dolmuş şoförüne tek elimi kaldırıp hyun bin edasıyla ''sorry!'' deyişim olsun, kütüphanede düşürdüğüm kitaplarla birlikte yükselen ahgg, ayşş ve  klavye de bulamadığım seslerden dolayı tüm kütüphaneden çook çok özür dilemek zorunda kalışım olsun, dersin ortasında zil sesime- thump thump- mesaj sesime  - vuncamaşşo, evet hala aynı:D-   içtenlikle eşlik edişim olsun, adımı taşıyan hareketlerle ilginç günler geçiriyorum..
ama bu durum ne canımı sıkıyor ne de  ruh halimde en ufacık bir değişikliğe  sebep oluyor..
çoğu zaman olay esnasında farketmiyorum bile zaten :)
siz şimdi amaan bunlar ara sıra başımız dumanlıyken hepimizin başına gelebilecek şeyler diyebilirsiniz..
ama şans(!)  eseri önüne yuvarlanan kadavradan da mı etklenmez insan..
yada üst üste 3 kez gondola binip indiğinde yine aynı köpükkafa olarak kalması normal midir?
hiç mi bişey uyandırmaz bu insanı??

bazen olmuyo, uyandırmıyo işte..

 ama akıllı ben ''ee madem yorgunum biraz dinleneyim'' demek yerine ''hiçbişeyden geri kalmam arkadaş!!'' felsefesini taşıyıp 3 saatlik uykulara, deli gibi ağır derslere rağmen hala bu yaşam şeklimi sürdürmeye devam ettiğim için kırmızı gözler ve  çevrimdışı bir beyinle ortalarda gezmeye devam edicem ..

ama haftaya cumayı atlattığımda uyuyan güzele taş çıkartan bir uyku beni bekliyor olcak :)
vee yeniden yaşamla bağdaşan hareketlerde bulunabilme fırsatı yakalıcam :)
.......................
.............
...
bu arada hala okumaya devam eden birileri varsa, helal olsun, sizden süper psikolog olur.. her eve lazımsınız, acaip sabırlısınız... ^^
tam olarak süngerleşmiş bir beyinle yazmaya devam ettiğim yazının asıl konusunu öğrenmeye hak kazandınız :)

ramen- noddle ve evdeki bilimum gereçlerle can sıkıntısı atmalık atıştırmalıklar :)

 kore dizisi izlerken makarna yapma alışkanlığıma yepyeni boyutlar ekleyip sanatsal(!) bikaç hareketle süslediğim şu porsiyonu sizle paylaşmaktan gurur duyuyorum :D


         ya şu yukarda yazdığım cümlelerin peşine karşınıza böyle bişeyle çıkınca beni lüzumsuz işler müdürü olarak atamanız son derece doğaldır :D yoğunum, yoğunum diyosun gece gece nelerle uğraşmışsın , cıkcık'ları duyar gibiyim hatta.. ama zaten böyle şeylerden vazgeçemeyip hayatımı eski düzende devam ettirmeye çalışmak benim savaşım.. yoksa naletayn gözlüklü, asosyal bir tıp öğrencisi olmak çok da zor bişey değil.. ama benim de tarzım değil :)  bu yüzden birazcık(!) yorulsam da bu konuda inat edebilmeyi seviyorum :)
           
  neyse şimdi gelelim bu şaheseri nasıl yaptım?
  buyrun malzemeler:

  noddle, acılı çeşni, maydanoz, nane, soğan, kırmızı biber, isteğe göre yumurta,-sosis- salam- kaşar hatta pastırma :D


yukardaki noddle paketinde 6 porsiyonluk erişte var.. her biri kare kare ayrılmış.. biraz su kaynatıp içine istediğimiz kadar noddle ekliyoruz.. daha sonra çeşnimizden de istediğimiz kadar ekliyoruz.. saydığım malzemelerdende istediğimizi seçip kaynayan suya ekliyoruz:)

 
 tamamen istediğimiz malzemeleri keyfimize göre karıştırıp yukardakine benzer bi görüntü elde etmeye çalışıyoruz..  sonra noddle kıvama gelince bi kaseye alıp  üzerini haşlanmış yumurta, karides yada et parçalarıyla süsleyebilirsiniz..ama  ne koyarsanız koyun en sonunda tabakta  en az beş farklı rengin göründüğünden emin olun yoksa yemeğe ve onu yiyecek kişiye yeterli saygıyı göstermemiş olursunuz:p :) 

ama yok benim o kadar vaktim diyorsanız buyrun şöyle bişey alın:



ister kendiniz yapın ister hazır alın her ikisinde de  farklı tatlar tatmak ve yemek yiyebiliyor olmak güzeldir :)
ee ne demişler?
 yaşasın yemek yemek!!! :)



dipnot:  ben acaip beğenmiştim yaptığım karışık şeyin tadını.. ama tabi baharatla arası olmayan hiç dokunmasın, hatta bence öylesi yaşamasın :P :)



8 yorum:

  1. Yazına önce şöyle bir göz atıp görselleri gördükten sonra acıkıp mutfağa gittim :D Sonra elimde yiyecek ve içeceklerle gelip okudum :) Hepimiz bazen mızmızlanmak istiyoruz, o yüzden başta yazdıklarını gayet anlayışla karşıladım. Blog içimizi dökmemiz için var sonuçta :)

    Hazırladığın şey (? :P) güzel gözüküyor, ellerine sağlık. Ben de bir ara deneyeyim :) Koreliler gibi sonra suyunu da içtin mi?

    Bu arada "naletayn gözlüklü" demişsin ya naletayn ne? Arattım ama bulamadım :D

    YanıtlaSil
  2. haha ay yanlış yazmışım ya :D lanetayn olacak o :)

    herşeye nalet -evet, doğrusu lanet ama ben böyle türk filmi tadında seviyorum:)- okumaya meyilli olduğumdan olacak onu da naletayn diye yazmışım :D doğrusu lanetayn, yani sıradan, baştan savma, bayağı manalarını severek kullandığım bir argo:)

    tabi bi de arada virgül olacak lanetayn, gözlüklü ... şeklinde, sıfat orda yani :D yani önad :D falan falan falan..

    evet içime gözlüklü şirin kaçtı :P :D

    YanıtlaSil
  3. Çok kültürlüsün yahu :P :D İlk defa duyuyorum "lanetayn"ı da, tdk'da bulamadım ama argo olduğundan olsa gerek :) Ben de nalet olarak okuyorum, arkadaşlarla aramızda esprili söyleme şekli :D

    Gözlüklü şirin modunu da sevdim ^^

    YanıtlaSil
  4. Biz de çok kullanırız lanettayn şeklinde, uzun aramalarım (!) sonucunda doğrusunu buldum ve ben de öğrenmiş oldum: "lalettayin" imiş.
    Leader Ramen ve Kung-fu Ramen'den sonra şu Suudi Arabistan menşeli resimdeki ramenden de aldım. (Real'den aldım bu arada) Hatta akşam eve gelince senin yazını görünce güldüm, tam zamanında almışım diye. Hem diğerlerinden çok daha ucuz hem tadı da fena değildi. Ben hazır ramen olarak biftek aromalısını almıştım. Bir de yarı fiyatına kendim pişirmek için porsiyonluk aldım, özel tavuk soslu imiş, merak içindeyim nasıl bir şey olacak acaba. Öyle daha güzel oluyorsa porsiyonluk alırım artık :)
    İşte böyle görmemişin de bir rameni olmuş kırk yıl anlatmış hesabı oldu ama siz anlarsınız beni :)
    Senin resimdeki de köri soslu değil mi? Şimdi normalde ben baharat severim ama köri hariç. Yine de denemeli miyim sence?
    Bir de sunumun pek hoş eline sağlık hahah. Yaprakları nereden buldun? :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler bunusevdim :)

    ben Suudi Arabistandan geleni yeni keşfettim, bende metro'dan almıştım :) orda farklı bir kore üretimi marka daha vardı bu söylediklerin dışında ama o hep deniz mahsülü içerikliydi, denemeye cesaret edemedim :D

    bu aldığımdan da memnun kaldım, sadece içinden yağlı bi sos çıkıyor ya o bazen boğazına kaçıyor insanın ki can sıkıcı bir durum cidden.. onun dışında ben tadından memnunum ama köri sosunu sevmiyorsan sen memnun kalır msn bilemiyorum :/ bende tavuk aromasını pek sevmem o yüzden ondan alamamıştım, o nasıl oldu?

    son olarak yapraklara gelince de onları vitrindeki bibloların arasından topladım :D

    YanıtlaSil
  6. Tıp öğrencisi misiniz???? Tıp okuyup da mızmızlanmayan yoktur eminim, çok zordur dersleriniz.. :/ Ben de şu an karar verdim ki; tıpçı olmak istiyorum. Çok çalışmalıyım, hem de çoook! Siz de bana derslerinizden, nasıl kazandığınızdan bahsederseniz çok sevinirim, çok heveslendim çünkü.
    Ramen olarak Leader denedim ben, ama gelecek cumartesi-pazar Kore sever arkadaşımla ramen keşfine çıkacağız, bol çeşit olacak. :D
    Güzel yazınız için teşekkürler, sizden iyi psikolog olur bölümünde çok güldüm, ama maalesef benim hedefim bundan sonra tıp, umarım kazanırım. (2 senem var.)

    YanıtlaSil
  7. slm harmony , sen şu uyumlu arkadaştın değl mi? :)
    öncelikle hoşgeldin canım .. ama bişeyi kontrol etmek istiyorum, doğru mu anladım bu yazıyı okuyup da mı tıp okumaya karar verdin ? bayağı da dert yanmıştım aslında halimden :D

    canım evet tıp okuyorum ve arasıra böyle yeteeer!! diye isyan etsemde bölümümü seviyorum :) madem istiyosun bu zorlu yolda sana başarılar dilerim ama gelmeden nelerle karşılaşacağını da öğrensen iyi olur.. sonra benim gibi acaip bir insanın dolduruşuyla hayal kırıklığı yaşama :D

    ve koreyle ilgili mevzuya gelicek olursak leader ramen bence de güzel ama madem keşfe çıkıyorsunuz sizden de yeni tarifler duymak isteriz :D

    va asıl güzel yorumun için ben teşekkür ederim, ayrıntılı bişey sormak istersen de mail atabilirsin.. ^^

    YanıtlaSil
  8. Evet ben o uyumlu diye geçinen ama bir o kadar uyumsuz kişiliğim. xDxD
    Aslında tıp okumak istiyor muyum istemiyor muyum, orası biraz karışık... Şöyle ki, benim fizikle pek aram yok, yani mühendis filan çıkmaz benden. :P Biyoloji ve Kimya'yı çok seviyorum. Biyoloji'yi gerçekten çok seviyorum ve böyle inceleme, derinlere inme, öğrendikçe öğrenme isteğim var.. Sanırım tıpın da ilgimi çekmesi bu yüzden, damar, iç organ incele incele ay çok güzel! :D
    Ama bir de şu var ki, önüne gelen tıp okuyacağım diyor, bu da benim hiç tarzım değil, yapabileceğime gerçekten inanmadıktan sonra söylememin bir manası yok bence, ama insanlar tutturmuş 'doktor olucam ben!" Olur mu? Olabilir... Ama bence yürekten istemedikten ve oturup çalışmadıktan sonra bunlar boş hayaller... Yanlış mı düşünüyorum sizce?
    İkinci konuya gelirsek, ben içinizden geçenleri okudum ve evet zormuş orayı da anladım. :D Ama çok içten yazmışsınız ve özendim ne yalan söyleyeyim.. ^^ Yani evet, sizin yazınız bana rehber oldu. ^^
    Ramen yazılarımı yedikten sonra paylaşmak için sabırsızlanıyorum. (yemek için de sabırsızlanıyorum tabii. :P)
    Bu arada bende msn adresiniz yok, wordpressdeyken msn adresleri hatta IPler bile görünüyordu, burada o özellik yok... :( Yerimi yurdumu bırakıp blogspot'a taşınmakla hata mı ettim diye düşünmeye başladım.. :( Sorularım var, ama msniniz yok, iyi mi? :( Siz en iyisi bu bloguma yorum yapın, ben de oradan bakayım msn adresinize. -> korehayrani.wordpress.com

    Yorumumu cevapladığınız için teşekkür ederim. ^^ Başarılar. :):):)

    YanıtlaSil