Sayfalar

6 Ağustos 2011 Cumartesi

eat & learn & move..

         şu sıcak günlerde feci halde hareketsiz ve miskin olan yaşantıma renk getiren şu üç kısa filmi mutlaka görmelisiniz.. fikir çok hoş, renkler, mekanlar çok hoş.. eleman da çok hoş:) bayıldım, bayıldım, bayıldım...
                                                                    
                                                                      ~MOVE~


                                                                     ~LEARN~

~EAT~



3 adamın 44 günde gezdiği 11 ülkeden çıkardıkları bu harika işe hayran kaldım.. değişik yerler gezsem, değişik şeyler görsem, öğrensem, yesem diye kurduğum hayalleri 1'er dakikalık çekimlere sığdıran insanların önünde saygıyla eğiliyorum .. acaip sevdim , acaip beğendim...


dipnot: bahsettiğim üç adam Rick Mereki, Tim White ve Andrew Lees'dir.ayrıntılı bilgi ve fotoğraf için buyrun 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder