Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

cn blue'ya pembe ayar~ wind hold venus

                                                       
 korenin kız gruplarına oldum olası pek sıcak bakmadım.. fabrikasyon ürünü gibi tek tip ve standart modelde oluşları buna en büyük sebep hiç şüphesiz..son zamanlarda sadece 2en1 diğerlerinin arasından sıyrılmıştı benim gözümde.. özellikle de sinirimi bozan mini etekli kız topluluğundan uzak tavırları onlara oldukça ısınmama sebep oldu .. tabii şarkıları da güzel şimdi Allah var :) neyse biz asıl konumuza gelelim, umut vaadeden yeni bi grup çıkış yaptı geçenlerde.. tabi korede bu gruplar sürüsüne bereket ama çıkan grup kendinden CN BLUE'nun bayan versiyonu olarak bahsettirince haklarında kısa bi araştırma yapmaktan kendimi alamadım..

                                                buyrun öncelikle videoyu izleyin:

şarkıyı ilk dinlediğimde pek bişey anlamadım :)  klibi tüm yönleriyle incelemeye çalıştığımdandır belki ilk izlediğimde müziği hiç duymadım sanki.. daha doğrusu çok ayırt edilebilir değil gibi geldi melodisi.. ama  şarkının rock altyapılı oluşu ve kızların tarzının ''şaşkın-sakar kız'' modelinden biraz daha uzak olması hoşuma gitti.. ayrıca şarkı grup üyelerinden soo jung tarafından düzenlenmiş ..ee bu da artı bi puan^^

ama klipte  o üç kızın dans ettiği kısma gıcık oldum.. sanki biraz ondan biraz da bundan olsun tadında olmuş o kısım.. hani bu kadar rock ağır gelebilir biraz da pop katalım olaya gibi.. sebebi ne olursa olsun cık cık, gitmemiş  oraya..

tabi ben böyle armudun sapı üzümün çöpü havasında ahkam kesiyorum ama bu kadar aynılaşmış kız gruplarının içinde birdenbire  aykırı bi çıkış yapmak da kolay olmasa gerek..haklarında bildiklerimiz de bu kadar sınırlıyken daha fazla yorum yapmamakta fayda var:)o yüzden  umarım en kısa zamanda sağlam bi şarkı ve kliple kendilerini yeniden görürüz ..




    

4 yorum:

  1. hiç fena değilmiş cidden... ben de kız gruplarından t-ara'yı beğeniyorum; çok iyi şarkıları var: I am Hurt, Why are you being like this mesela; çok eğlenceli ve hoş şarkılar... Link'lerini de vereyim:

    http://www.youtube.com/watch?v=VDVLu0O9foQ

    http://www.youtube.com/watch?v=qfKsyOIjdsk)

    YanıtlaSil
  2. önerin için teşekkürler, ı'm really hurt'ı bende sevdim ^^

    diğer klibi izlerken de gözüm rap yapan kıza takıldı.. ya o greatest love'daki gıcık harumi değil mi?

    YanıtlaSil
  3. harumi? harumi kimdi ki? kız idol'lerden biri mi? bilemiyorum, ama olabilir. grubun lideri eunjung'un oyunculuk yaptığını biliyorum bir tek; hatta coffee house'ta baş roldeydi (hemen hemen :P) ama rapçi kızdan emin olamadım, üzgünüm.

    YanıtlaSil
  4. ya ne sormuşum ben böyle? ^^dizilere haddinden fazla sarmanın bünyeye etkileri :s :)
    neyse uzatmadan konuya açıklık getireyim ; bahsettiğim harumi the greatest love 'daki candy sister mıdır nedir onun lideri ve bende t-ara'daki hwayoung'u o sandım.. ama şu saatte üşenmeyip araştırınca aslında harumi o değilmiş, hwayoung'un ikiziymiş.. hwoyoung adında 5 dolls üyesi bir kızcağız..neden merakımı bu kadar cezbetti bilinmez ama öyleymiş işte..

    bu gereksiz ve karışık bilgilerden sonra ben artık gideyim^^

    YanıtlaSil