Sayfalar

9 Kasım 2011 Çarşamba

t-ara ~ cry cry


t-ara severek dinlediğim gruplardan biriydi şu videoya dek.. ama artık severek dinlemekten ziyade hayranlık duyuyorum demekten erinmeyeceğim bir grup oldular.. zaten videoyu geçtim şu afiş bile mükemmel olmuş bence..cha seung won tüm karizmasıyla t-ara'ya acaip cool bir hava katmış ..
hatta itiraf edeyim videoyu da biraz onun torpiliyle izledim :)
ve de bu 15 dklık mini drama tadındaki videoya bittim!!



ilk parça olarak yayınlanan videoda cha seung won bir çatışmada öldürdüğü kirli işlere bulaşmış bir adamı kızının yanında öldürüyor.. daha sonra kızını yani jiyeon'u kendi büyütüyor, onunla birlikte kötü adamları falan yakalıyorlar :) sonra yakalanacak yeni adamların listesinde cha seung jiyeon'un babasını öldürdüğü gece elinden kaçan başka bir kötü adam olduğunu görüyor ve onu yakalamaktan vazgeçiyor.. ama tabi ajusshi'nin böyle tepki vermesine şaşıran jiyeon birgün alışverişte o adamı görünce gizlice onu takip etmeye başlıyor ve olanlar oluyor..

15 dakikada hem tüm bu olayları heyecanla izlerken hemde seung won'un karizmasına doyuyoruz :) haa bir de ikinci parça için birkaç ipucu vermişler ki video bittikten sonra ikincisi ne zaman yayınlanıyor diye bakmamak elde değil..

hoş videoydu yani .. ikincisini merakla bekliyeceğim ^^







2 yorum:

  1. Benim dinlediğim ilk T-Ara şarkısı Cry Cry! Açıkçası şarkıyı hatırlamıyorum bile ama klip süperdi :) Tekrar bi açıp şarkıyı dinledim sonra. Diğer klip bir an önce gelsin diye bekliyorum, dizi gibi çok heyecanlı yapmışlar.

    YanıtlaSil
  2. slm aicha! ^^

    şimdi sen söyleyince farkettim bende şarkıdan hiç bahsetmemişim :D ama şarkı kötü olduğundan değil, klibin gölgesinde kaldığından.. yoksa şarkıyı beğendim ben, bakma bahsetmediğime
    ^^
    t-ara da iyi gruptur, güzel şarkıyla tanışmışsın :)

    bloguma hoşgeldin bu arada ^^

    YanıtlaSil