Sayfalar

1 Nisan 2013 Pazartesi

devam


Benim yazı yazmam, gevezelik etmem, kafa dağıtmam, saçmalamam ve de bunları kayıt altında tutmam lazım- hayatımın sebep sonuç ilişkisinin ucunu kaçırmamak adına - o yüzden buraya dönmem gerektiğini düşündüm..  Ciddi manada bi ‘’sürü’’nün  arasından koptum geldim..
……………………………..
Saklanan duygulardan, konuşmalardan hoşlanmam.. günlük olayının da hep birisi okusun diye yazıldığını düşünürüm.. ama hep yanlış kişi okur.. o zaman saklamamak lazım.. sonuç olarak blog tutmak faydalı, eğlenceli ..
…………………………..
Berbat 2 sene geçirdim..  çok yoruldum, hırpalandım.. E birazcık da değiştim haliyle.. Ama hayatımın kopuk kopuk ilerlemesi sinir bozucu..  Evet evet yazmalıyım bu yüzden.. ve bu ‘’yazmak’’ kolay olmalı.. ve de ‘’özgür’’..bu niyetlere, böyle bir bloga yazmak yeterli olacak mı bakalım… olmasını diliyorum..

Ve milyonlarca dileğimle birlikte çabalayarak yaşamaya  devam ediyorum.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder