Sayfalar

20 Temmuz 2013 Cumartesi

esinlenme,pişti, tesadüf.. cactus vs. tears



bir süre önce woohyun'un solosuna çekilen şu klibi acaip beğenmiştim:

               

gerçi hala da çok beğenirim.. sadece görmek.. birşeyleri daha doğrusu böylesine bağlantılı şeyleri aynı anda görmek çok büyük incelik değil mi? bunu mv de karşımıza koymaları açısından söylemiyorum  gerçi o da hoş ama daha çok kendi hayatımızda yaşadığımız şu sahneler için diyorum... beynimizde kurduğumuz sayısız sinaps ile birbirine bağlanan yaşadıklarımız gözümüzü kapattığımızda şöyle bir şey sunmuyor mu bize? anlık resimlerle paketlediğimiz anılarımıza uzaktan bakınca böylesi bir film çıkmıyor mu karşımıza ? yoksa ben mi çok melankolikleştim? .p 
hey neyse paralel iki hayat durumu beni her zaman çekmiştir zaten..

şimdi gelelim ikincisine :
                   

bu klibe de bi kaç gün önce rastladım.. daha şık karakterlerle çekilmiş yakın konseptli bir mv.. burda da biraz düşününce, insanın zihni sakinleşince ya da çok özleyince farkettiği, yakıştırdığı, sanki aynıymış, yan yanaymış gibi hissettiren olaylar silsilesinden dem vurulmuş.. ama bunun finali biraz daha klişe , aynı sokakta farklı zamanlarda ters yöne yürüyen ayrılmış sevgililer.. gerçi diğerinde de kanserden ölme durumu var ki klişelerin hası ama son sahneye bakın, her zaman iki bölmeli gördüğümüz ekranda artık sadece kız var.. ve evet o gitti demenin en öz yolu bu değil mi? 

hem finalde hem de genelde ilk klibi çok daha başarılı buluyorum..madalyonun iki yanına dair harika bir görsellik bence.. gerçi pek çok yakın sahne var en barizi resimlerden de anlaşıldığı üzere uzanma sahnesi.. ama onun dışında kadeh sahnesi de neredeyse aynı.. yayınlama tarihlerine bakarsak ilki aslında ikinci sanırım :D yani lessang'ın ki daha önce çıkmış ama yine de bu benim için kaktüslü olanın daha güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyor.. woohyun torpiline bile gerek kalmadan ilk mv ipi göğüslüyor :D  

yani ister esinlenme deyin, ister pişti (!), ister tesadüf bu iki mv  acaip benziyor .. benim favorimse on kere belirttiğim gibi woohyunun ki :) peki bu konu da siz ne düşünüyorsunuz ? ^^  (zaytung'a atıf.p )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder