Sayfalar

28 Temmuz 2013 Pazar

kim hyun joong napmışş?!!

                                    

kim hyun joong çoğumuzun hayatına ya da en azından benim nacizane kdrama serüvenime bof daki ji hoo karakteriyle girmiş, fanların ısrarla dağılmadı onlar dediği ss501 ın sevgili üyesi.. daha sonra playfullkiss ile arzı endam etmeye devam etti kendileri.. o soğuk hallerine rağmen de bayağı sevdik biz onu.. hoştu, klişeydi ama hoştu vesselam.. hani bi ss501 durumlarına inince de dibidibi'ler, a song calling for you'lar hani olmuş, bir takım evreleri geçmiş ama hala da starım ben, yakışıklı ve de  ajjummaların omooo nidalarına en has sebeplerdenim tavırları takınan bu elemanı sevdik işte.. hatta sanırım benim zihnimde hakan pekerle de bayağı özdeşleşmişdir kendisi.. sebebini anlatmak zor şimdii :D                                               


neyse sevgili KJH'umuz geçen senenin başlarındaydı sanırım bir burun ameliyatı geçirdi ..öyle bir ameliyat ki Allah'ım nolmuş bu adama yanlış videoyu mu açtım ben? yok abi ne makyaj yapıyo bu adamlar khj'u tanıyamadım resmen.. ama bunun suratı sivrilmiş sanki ya.. nolmuş bu adama aaa diye diye şu videoyu çok izledim :


sonra pek tabii allkpoptan okuduğumuz görüğümüz kadarıyla o adam gitmiş başka bir adam ay pardon burun gelmiş.. ama olmuş mu cık olmamış..

 tabii ben buraya fii tarihinin burunlarını tartışmaya gelmedim .. aslında gece gece işim yok tartışırım da ama adam öyle bir şarkı yapmış ki kaç gündür dilimde..o burun mevzusunu sildi attı hatta.p cidden iyi cidden güzel.. neden mi bahsediyorum tabi ki unbreakable:

abi sen napmışsın yaa?? çok güzel olmuş bravo, tebrik, alkış!!!  hayır birde bi vücut yapmışssın burun falan yalan oldu yani :D iyi olmuş, güzel olmuş :) klipde güzel hakkını yemiyelim hatta bak şimdi izlerken o dibi dibileri hiç karıştırmasa mıydım diye bi pişman olmadım değil .p 

ritm güzel , klip güzel, unbreakable unbreakableee kısmı güzel..jay park da işin içine girince oooh tadından yenmiyor.. harika olmuş.. 

kısacası ben beğendim evet hemde çok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder