Sayfalar

9 Şubat 2011 Çarşamba

hello, hello!!

   

 ne zamandır nakaratı dilime dolanmıştı bu şarkının.. ne de güzel şarkıymış aslında bugün farkettim^^
 shinee ile  tanışmam boys over flowers ın ost'u sayesinde oldu. ''stand by me'' diye tam böyle dinle dinle neşelen bi şarkıları vardı orda.. sonra bir iki bakmıştım bunları neyin nesiler diye. tabi o zaman ne blog var ne bişey sırf merak yani :)
              
 Neyse ilk videolarda bunların dans çalışmaları vardı. renkli renkli de giyinmiş elemanlar, yüzlerinde kocaman gülücükler müthiş azimle dans ediyorlar falan.. tipleri de bir gör ,pek bir şirin ^^ aklımda da ilk başta renkli giyinen afacanlar olarak kalmıştı zaten bu grup. Böyle yumurcağımsı -nası bi tabirse!- yanları var yani..
haksız mıyım ama?

böyle şirin mirin diyip duruyorum ama başta pek sarmamıştım.. ama bugün ya dedim ben bu şarkıyı bunca zamandır niye dinlemiyordum.. resmen vuruldum şarkıya.. yok öyle aşık olup açılamama durumu falan da yok, üstüne okul da açılmış, tatil yeni bitmiş.. hiç ''ayy ne şeker şey bunlar!'' diyeceğim havada değilim yani ..ama  gel gör ki sabahtan beri sardım şarkıya .. elemanlara da yeniden bi içim ısındı^^

aa hatta bak  şimdi fotolara bakınca hatırladım taemin in saçlarına sinir olmuştum ilk başta. Böyle bir kaç resmini gördüktensonra bu grubun defterini dürmüştüm hatta, o derece yani^^ ama napabilirim tam sebebini bilmemekle beraberçocukken bayılıp sonralardan tiksinti gelen iki şey  var hayatımda : vanilyalı dondurma ve şu saç kesimi!
ıyyy!! o güzel yüz bile kurtaramaz bu kesimi :/

eklemese miydim resmi acaba, görünce yine soğudum bak..niye bu kadar gıcık oluyorum şu kesime? tayini başka kente çıkan ailesi yüzünden sınıfımdan ayrılan bi çocuk falan olabilir mi acaba sebebi? hani unutulmayan çocukluk aşkı ve peşi sıra gelen iğrenme olayı falan gibi? Ya da belki boşalan salıncağa koşarken son saniye de kapan bi ufaklıkla ilgilidir, ya da top havuzunda üstüme atlayan veletle..amann şimdi ufakken en gıcık olduğum olayların herbirinin kahramanlarının saç traşlarını hatırlmakla uğraşamıycam. anladınız siz, sevmiyorum bu saç şeklini, o kadar!

Allahtan bu korelilerde saç stili öyle çok kalıcı bişey değil, taemin'cim de değiştirdi ohh mis gibi anlaşıyoruz şimdi^^ hiç vukuat kalmadı grupla aramda yani, hatta oldukça seviyorum kendilerini^^ şarkıları da günüme renk kattı daha ne olsun..

Ohh yazdım aklımdaki tüm garip düşünceleri rahatladım valla :) iyi ki bulaşmışım bu blog işine yoksa kim dinleyecekti şimdi taemin in saç kesiminden nasıl nefret ettiğimi falan^^ evet evet, hatta bu yazıyı da sırf bunıu söylemek içi yazdım, şarkı falan bahane yani^^

neyse iyice saçmalamadan bırakıyorum artık hatta daha sonra düzenlemek için kaydetmeden direk yayınlıyorum, sonradan düzenlersem ilk yazımla alakası kalmıcak çünkü ^^

bırak içimden geldiği gibi kalsın diyorum vee satırlarıma burda son veriyorum.. off çok uzattım tamam , cidden gidiyorum ^^

dipnot: ne yazarsam öyle kalacak artık, düzenleme falan yok! cidden bu benim için bir terapi sizin için abuk sabuk yazılar dizisi olsa da yapcak bi şey yok,  blog benim blogum sonuçta.. ^^
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder