Sayfalar

25 Şubat 2011 Cuma

Ra.D: farklı, sempatik, keyifli..

 

     bugünlerde çok şanslıyımm^^  okulda i işler yolunda, internetim miss gibi ve hatta  diyetimde 5. günü geride bıraktım ve hiç fire vermedim :).. bir de bunun üstüne Ra.D diye birşeyle karşılaştım ki tadından yenmez^^
 Kim mi bu Ra.D? aslına bakarsanız tam olarak ben de bilmiyor(d)um taki şu videoya denk gelene kadar:
   
  sıkıntıdan kendimi yeniden kore alemine vermişken, videodaki müzik dikkatimi çekti. kısa bir araştırmadan sonrada şu albüme ulaştım:
                                                              Ra.D -vol.2 RealCollabo(2008)
                
Albüm uzun zamandır baştan sona sıkılmadan dinleyebildiğim nadir albümlerden. C.N Blue'nun RE-MAINTENCE' inden sonra tabi^^  neyse,oldukça hoşuma gitti albüm. isterseniz burdan ulaşabilirsiniz..tavsiye ederim hiç fena değil^^

Ra.D

şarkılara youtube'dan ulaşmak için buyrun..

öyle ahım şahım bi ünü olmamakla beraber iyi bir düzenleyici olduğunu söyleyebilirim 2PM den I can't 'i ve brown eyed girls den narsha'nın ilk solo albümünde I'm in love'u tekrar düzenledi.O da burda.. neyse son olarak favorilerimden birkaçını ekleyip, gidiyorum..

good bye ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder