Sayfalar

13 Şubat 2011 Pazar

YİRUMA: aşık olunası insan

     deniz kenarında yürürken,  gün batımını izlerken, sabah güneşi odama vururken, hoş bir yabancıyla selamlaşmışken, hafifçe yağan yağmurun altında neşeyle yürürken sanki kulağıma güzel bir melodi gelir..ayaklarımı yerden keser, beni gülümsetir, içime iyilik yapmam gerektiğini fısıldar,  mendil satan çocuğa bir çikolata almama, onla parka gidip salıncağa binmeme sebep olur hatta.. günümü mutlu kılar.. neredeyse dokunabileceğim kadar gerçek bir mutluluk oluşur içimde.
    
   uzun zamandır yoksundum böyle bir melodiden.. çocukluğa dair bişey olduğunu düşünmeye başlamıştım hatta.. ama bu şarkı, bu adam bana yine öyle duygular hissettirdi..
.


dinlerken bende şükretme isteği uyandırıyor. içimde olan ama tozlanmış duyguları şöyle bir silkeliyor, içimi ferahlatıyor sanki. daha berrak hissetmeme sebep oluyor. kısacası piyanodan da notalardan da pek anlamam ama bu adam kesinlikle yetenekli ^^
peki her zaman dinlenir mi?
hayır.
ama ara sıra mutlaka ruhunun buna ihtiyacı olur.
bir göz atmanız tavsiyemdir.

 buyrun:
 


vee aslında hepimiz bunu biliyoruz

                                                    
                                    aa bella's lullaby!! evet ta kendisi.. bu parçayı ilk orda dinledim ve sırf bu parçadan ötürü soundtrackı indirdim.. ve şimdi asıl kaynağı bulmuş oldum ^^
 ahh ama melodi resmen akıyor değil mi? 

dıdıdıdınt dınt dınt .. dıdıdıntdınt dınt^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder