Sayfalar

14 Mayıs 2011 Cumartesi

I can't hate this love song!!

              evet duramadım , dayanamadım dan! diye paylaştım şarkıyı :D biraz geç oldu belki ama şartlar dolayısla yazamıyordum o zamanlar:( :p hep içimde kalmıştı bu şarkıyı dinletecek adam bulamamak.. neyse artk herşey yolunda bol bol yazar, paylaşır, rahatlarım:)

neyse bu saçma giriş cümlelerini unutup şarkıya odaklanın siz:) nasıl güzel, nasıl enerji dolu, nasıl harika bir şarkı değil mi?:) böyle dinle, dinle, dinle yani :)  gerçi genel olarak es geçebileceğim bi grup değildi zaten bigbang ama tonight ın peşine böyle bi mini albümle çıkınca harbiden kaliteli bi grup buldum bu sefer diye sevincimden zıpladım :)
hatta kesmedi arayıp sağa sola bu videoyu izlettim zorla:) hatta çok fena bir  V.I.P doğmasına sebep oldumki hıdırellezde her gül agacı dibine bigbang istanbula konsere gelsin!! yazdı kendisi:D bahsi geçen olay şöyle vuku buluyor:
-alo canım bak bi video gönderdim sana hemen izliyosun onu şimdi
-ne diyosun kzm akşam akşam ya?
- ya uzatma izle hadi
-iyi tamam be bakıyoruz..
4 dk sonra:)
- kızım nerden buluyosn bunları ya?^^
-ee nasıl beğendin di mi, süper di mi?
- güzelmiş baya ya dur diğerlerine de bi bakiyim hadi sonra ararm seni
- dur bi dk çok güzel di mi?..
-dıt dıt dıtt..
20 dk sonra:)
- karşında bir turkısh V.I.P duruyor ^^

hatta şu son anket meselesinde kopmuş durumda bil. başından kaldıramıyoruz kendisini :D aa anket demişken onuda  hatırlatalım ankete katılınız, noluurr katılınz!! katılmak için tık tık

ve  son olarak T.O.P'un şapkasına bittim!! bende istiyorum, bende, bende!!
    

2 yorum:

  1. Şarkı çok güzel klibi ayrı güzel. Yalnız klipteki ağır hava sürerken o dans kısmı acayip komik geldi. Bu arada benim kardeşim Uzak Doğu şeylerine karşı önyargılı yani izlemez ama Sinema&TV okuduğu için onu kandırdım. Dedim şu videoya bir baksana plan sekans mı diye sordum, o da izledi :D Yorum yapmadı gerçi ama sonuçta izledi. Beğense de söylemezdi zaten :|

    YanıtlaSil
  2. dans kısmından kasıt vuh vuh vuh huuu kısmı sanırım :) hakılısın o kısım ilginç biraz:)

    kardeş meselesine gelince benimkiler benden mi etkilendiler, yoksa bi yatkınlıkları falan mı vardı bilemiycem ama fena kaptırdılar:) özellikle bu videoyu ayrı bi sevdik.. şarkının asıl mv'si 200.000.000 dolara çekilmiş falan diye haberler okumuştum ama bu performans daha hoş bence..

    senin kardeşine gelince de adam okulunu okuyo bize pek bişey demek düşmez ama önyargıları biraz kırmakta fayda var;) azmini takdir ettim:)

    YanıtlaSil