Sayfalar

22 Mayıs 2011 Pazar

inanmak, kaptırmak ve ötesi!!

                                               

Evet anketimizde koptuk gidiyoruz!! J bugün itibariyle 50 000'i aştık J uzun bir müddet ensemizden ayrılmayan Endonezya ve Meksika’nın  yatıp kalkma saatlerini hesaplamadan rahat bir uyku çekebiliriz artık bu gece:)

neden mi bahsediyorum? şu malumunuz anketimiz varya ''bigbang come to turkeyyy!!'' e dönüşen ..işte onda bizim korecanlar koptu gidiyor:)

hiç yorumlara fln gözünüz takıldı mı  yada girip vakit geçirdiniz mi sayfada bilmiyorum ama ben bi ara tek başıma yüklenmiştim o görevi.. saat kaçlara kadar bilmem kaç sekmeden oy atıyordum :)
Bildiğin kaptırmıştım kendimi yani.. bi de o iki gün abi başka bi insan daha oy atsa hadi neyse , resmen yalnızdım sayfada :)
abarttım tabi sonra ben olayı..
sürekli oy atıyorum,
sürekli oy atıyorum..
tabi ancak hanaa hanaa yükseliyor skorumuz:)
ama bende hayatımı adayacak bişey mi arıyordum nedir, abi yemiyorum, uyumuyorum - ki  UYKU!! yani-  habire oy atıyorum..

neyse benim bu mutant halim 2 gün falan sürdü. sonra döndüm eve, evdekilere bulaştırdım :D

çocuklar; ki bir 12 birde 17 senelik iki kardeşim insanlıktan çıktı 3 gün boyunca !!!

kaldıramıyoruz bilgisayar başından..
hele ufak olan resmen hayatını adadı!!

şansa bak ki benim yalnız takldığım sayfada bunların girdiği gün bir patlama oldu..
 resmen level atladık o gün ankette!!

bi de aşağıda yorumlarda durum değerlendirmeleri, hah artık uyuyayacaklar, şu kadar saat uyusalar falan tarzı hesaplar, yorumlar var:)

tabi o gün atılan 6.000 küsür oyun herbirini sahiplenen bir kardeşe sahip olan ben o mutant halden kurtulup '' naptım ben kardeşime!!!''ye döndüm..

ama iş işten geçmişti ama artık..
kardeşimi kaybettik..

en koyu VIP halt etmiş yanında.. öldü çocuk 4 gündür..
bigbang seni canlı izleyebilmek adına kardeşimi feda ettim resmen..
Hele bi gelme, hele bi gelme!!

böyle de pis tehdit ederim ^^                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder