Sayfalar

23 Mayıs 2011 Pazartesi

yine, yeni, yeniden hello hello!! :)



  shinee 'nin ''hello hello''suna saralı çook oldu..  ft island'den bahsetmeyeli de bayaa oldu.. ama bugün birde baktım ft island yeni mv yayınlamış. zaten bahsedememiştim ama satisfaction, five treasure island ve nihayet return albümlerinin ardından bunu da kaçırıp yazmazsam olmazdı.. dağ gibi birikmiş notlarıma rağmen:s

neyse efendim geçelim bu gereksiz muhabbetleri.. asıl ne diyecektim? hah o ojeler, o ojeler!!!
Hong gi'cim, canım, yapma böyle.. bak herşeyin kabulum ama o ojeler beni deli ediyor uleyyn!! :p

Erkeklerin oje sürmesine uyuzum ya.. bildiğin elimde asetonla dolaşasım geliyor böyle elemenlar yüzünden.. ya boyanıza, kaşınıza, gözünüze bişey demiyorum ama bari ojemize karışmayın yaa :(

bakın cümleler gittikçe kesin ulandan  abi gözünü seveyim moduna kayıyor.. neden mi ?
ımmm..
şeyy..
mırın kırın..

uff tamam be tamam itiraf ediyorum çokk güzel olmuş bu sefer ki ya, kıskandım resmen:/ 

zaten sesin bi değişik, bi acaip.. insanı halden hale sokuyo..
bi de böyle sürdüğün ojeye bile sempati duymaya başlayınca üzülüyorum halime..
ay hiçte tipim değilsin nerden sardım bu kadar anlamadım :P :D

neyse neyse..

gelelim şarkıya, klipteki karanlık havaya, gri tonlara rağmen şarkı beni baya keyiflendirdi.. ritminden falan sanırım.. sevdim yani..

bir de hong ki'nin ellerini love love love' da etiketleşen şekilde, öne doğru uzatıp  parmakları sırayla büktüğü kısıma bayıldım :) ( tarife bakar mısınız? tamam tamam, umutsuz vakayım)

ama bişeye takıldım..

senin saçlar biraz tanıdık geldi Hong ki? tamam kpop'ta farz gibi bişey bu hallyu tarzı ama senin ki birini andırdı bana..

şarkıda da: every body say; la la la!! deyince hah dedim kime benzettiğimi çıkardım..

 biraz cn blue kokmuyor mu buralar,  ne dersiniz ?

yada belkide bana öyle gelmiştir..

 neyse.

 albümü indirmek istiyenleri böyle alalım.. keyifli dinlemeler^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder